Ir al contenido principal

PROCESO

 

Ja som aquí, i es hora de començar, però, abans de posar-vos mans en l'obra, cal que decidiu entre tots els membres del curs, quina és l'obra que més de gust us ve treballar segons l'argument que trobareu a la contraportada del llibre.

Una altra de les decisions que queda a les vostres mans, és, si decidiu de treballar amb un processador de textos o, per contra, prepareu el dossier a mà.

Quan ja tingueu aquestes dues decisions preses, només cal fer click al link que trieu, i endavant!!







Comentarios

Entradas populares de este blog

Guía didactica

  GUIA DIDÀCTICA 1-OBJECTIUS GENERALS. Aquesta WebQuest pretén despertar en els alumnes la consciència de la necessitat d'utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació, tant per a obtenir informació i recursos per a construir el seu propi coneixement, com per a publicar els seus treballs. 2-OBJECTIUS ESPECÍFICS. Aquesta WebQuest està pensada bàsicament per a l'àrea de llengua i literatura: treballa l'expressió escrita, la narració, la biografia, l'estructura de les narracions i el cinema. A més, introdueix aspectes de les competències bàsiques en TIC. Per a desenvolupar aquesta WebQuest, els i les alumnes han de tenir aquests coneixements mínims d'informàtica: Saber com crear una carpeta. Utilitzar un processador de textos. Guardar un document. Insertar imatges en un document. Capturar imatges d'Internet. Guardar imatges en una carpeta. Utilitzar un navegador.   3- ORGANITZACIÓ DELS I LES ALUMNES, TEMPORALITZACIÓ, RECURSOS I ESPAI. Aquest...

Evaluación

  L’avaluació d’aquesta WebQuest és important que la mireu abans de començar per assegurar un bon desenvolupament i un bon resultat final. Té tres parts, la rúbrica global de presentació i de treball amb internet, que les farà el professor, i la rúbrica d'autoavaluació, que la fareu cada un de vosaltres. Avaluació de la presentació oral de les tasques. Aspectes Deficient - 1 Bo – 2 Molt bo – 3 Excel·lent – 4 Qualificació Contingut Idees molt simples. Algunes idees bones però incompletes. S'han cobert els temes. Els temes s'han cobert àmpliament .   Organització Mal estructurat i difícil d'entendre. Bona organització, però amb poca connexió entre les diferents seccions. Bona organització i seqüenciació. Hi ha connexió entre les diferents seccions. Bona estructura, seqüenciació coherent. Estructuració del treball com una unitat completa.   Presentació Poc entenedora. No aconsegueix fer arribar la informació de manera coherent i clara. Entenedora, tot i que els companys mo...

Conclusión

  CONCLUSIÓ    Heu vist l'enorme riquesa literària que la humanitat ha anat creant al llarg de la història i la importància de conservar-la. Ara mateix, vosaltres ja hi esteu contribuint, però la feina només ha fet que començar...hi ha tants i tants relats de viatges, contes, llegendes, poesies, frases fetes, refranys, embarbussaments...que si voleu continuar col·laborant en la conservació de la nostra cultura, teniu molta feina pel davant...    I també la història, i no, no em refereixo als aconteixements generals que afecten tota la humanitat, sinó als fets quotidians que no apareixen als periòdics ni a les enciclopèdies, parlo de les històries de les persones que vosaltres coneixeu, els fets més propers, la vostra pròpia vida, perquè cada persona és única i el que hem viscut, pot ajudar altres persones a comprendre i a créixer en coneixements...    Si voleu deixar testimoni de la vostra vida, escriure, és una forma de viure per sempre...