Ir al contenido principal

Evaluación

 


L’avaluació d’aquesta WebQuest és important que la mireu abans de començar per assegurar un bon desenvolupament i un bon resultat final. Té tres parts, la rúbrica global de presentació i de treball amb internet, que les farà el professor, i la rúbrica d'autoavaluació, que la fareu cada un de vosaltres.

Avaluació de la presentació oral de les tasques.

Aspectes

Deficient - 1

Bo – 2

Molt bo – 3

Excel·lent – 4

Qualificació

Contingut

Idees molt simples.

Algunes idees bones però incompletes.

S'han cobert els temes.

Els temes s'han cobert àmpliament.

 

Organització

Mal estructurat i difícil d'entendre.

Bona organització, però amb poca connexió entre les diferents seccions.

Bona organització i seqüenciació. Hi ha connexió entre les diferents seccions.

Bona estructura, seqüenciació coherent. Estructuració del treball com una unitat completa.

 

Presentació

Poc entenedora. No aconsegueix fer arribar la informació de manera coherent i clara.

Entenedora, tot i que els companys mostren algun problema per seguir-la.

Es manté l'interès de l'audiència. Es mostra fluïdesa i soltesa.

Molt clar i entenedor. Llenguatge precís. Es manté l'interès dels companys/es que escolten.

 

Treball en equip

Gens cooperatiu.

Es mostra que hi ha hagut una mínima negociació i planificació de les tasques.

Tots els que formen el grup de treball han seguit i col·laborat en la part de la presentació dels altres companys.

Hi ha hagut un treball en equip per tal de poder oferir una presentació conjunta i coordinada. Hi ha un ordre coherent i fàcil de seguir.

 


Avaluació de les habilitats de navegar per Internet i fer un bon treball de recerca.

Aspectes

0 – 1

1 – 2

3 – 4

4 – 5

Qualificació

Ús d’Internet

Necessita ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web.

Usa ocasionalment els enllaços suggerits i navega amb facilitat sense ajuda.

Generalment és capaç d’ utilitzar els enllaços suggerits per trobar la informació i navega fàcilment sense ajuda.

Utilitza amb èxit els enllaços suggerits per a trobar la informació i navega amb facilitat sense ajuda.

 

Informe/Resum

L’informe és difícil de llegir o no conté la informació demanada.

L’informe inclou la major part d’informació demanada i és comprensible.

El resum inclou tota la informació demanada i és comprensible.

El resum està clarament detallat i inclou tota la informació demanada.

 

Quantitat d’informació

Un o més dels temes no han estat tractats.

Tots els temes han estat tractats i la major part de les preguntes han estat contestades com a mínim amb una frase.

Tots els temes han estat tractats i la major part de les preguntes han estat contestades amb com a mínim dues frases.

Tots els temes han estat tractats i la major part de les preguntes han estat contestades amb com a mínim dues o tres frases cada una.

 

Qualitat de la informació

La informació no té res a veure o poc a veure amb el tema principal.

La informació està clarament relacionada amb el tema principal però no hi ha exemples.

La informació està clarament relacionada amb el tema principal i es reforça amb un o dos exemples.

La informació està clarament relacionada amb el tema principal i es reforça amb diversos exemples.

 

Autoavaluació.

Aspectes

Deficient 
1

Bo 
2

Molt bo
3

Excel·lent 
4

Qualificació

 Col·laboració

No tothom ha participat en el treball en grup.

Gairebé tothom ha pogut prendre part i ha pogut dur a terme les seves tasques.

Tothom hi ha pogut participar, tot i que en diferents nivells.

Tots els membres del grup han participat en la proporció que calia i han dut a terme amb èxit les seves tasques.

Negociació de les tasques

S'han creat conflictes al grup.

La distribució i realització de tasques ha estat descompensada.

La planificació i la presa de decisions ha estat conjunta i satisfactòria.

La negociació i la discussió han ajudat a enfortir el grup de treball.

Treball individual

He tingut molts problemes per dur a terme les tasques que tenia assignades.

He provat de resoldre els problemes que em sorgien per mi mateix. Tot i això, de vegades he necessitat una mica d'ajuda.

He pogut treballar amb autonomia gairebé sense problemes.

El treball individual s'ha dut a terme a la perfecció.



Comentarios

Entradas populares de este blog

TAREA

  Per començar, us haureu de dividir en grups de 4 o 5 persones. Després, cada grup haurà de triar una de les obres proposades en aquesta WebQuest per començar a treballar: L'autor i la seva obra.  En aquest apartat haureu d'incloure una biografia breu de l'autor, el resum de l'argument de l'obra, que treballareu de manera específica més tard, i alguns exercicis perquè busqueu i contrasteu la informació. Fitxa de lectura .  On haureu de resoldre els exercicis de comprensió lectora de l'obra de l'autor que heu seleccionat. Taller d'escriptura.  A partir de fragments de l'obra treballada, en aquest apartat trobareu exercicis per analitzar i produir textos utilitzant els recursos narratius bàsics. De cine.  En aquest apartat s'inclou la fitxa tècnica de les adaptacions cinematogràfiques de les obres literàries treballades i un comentari crític breu.

PROCESO

  Ja som aquí, i es hora de començar, però, abans de posar-vos mans en l'obra, cal que decidiu entre tots els membres del curs, quina és l'obra que més de gust us ve treballar segons l'argument que trobareu a la contraportada del llibre. Una altra de les decisions que queda a les vostres mans, és, si decidiu de treballar amb un processador de textos o, per contra, prepareu el dossier a mà. Quan ja tingueu aquestes dues decisions preses, només cal fer click al link que trieu, i endavant!!       JULES VERNE - MIQUEL STROGOFF              ARTHUR CONAN DOYLE - EL MÓN PERDUT              RUDYARD KIPLING - KIM               JACK LONDON - LA CRIDA DEL BOSC