Ir al contenido principal

Evaluación

 


L’avaluació d’aquesta WebQuest és important que la mireu abans de començar per assegurar un bon desenvolupament i un bon resultat final. Té tres parts, la rúbrica global de presentació i de treball amb internet, que les farà el professor, i la rúbrica d'autoavaluació, que la fareu cada un de vosaltres.

Avaluació de la presentació oral de les tasques.

Aspectes

Deficient - 1

Bo – 2

Molt bo – 3

Excel·lent – 4

Qualificació

Contingut

Idees molt simples.

Algunes idees bones però incompletes.

S'han cobert els temes.

Els temes s'han cobert àmpliament.

 

Organització

Mal estructurat i difícil d'entendre.

Bona organització, però amb poca connexió entre les diferents seccions.

Bona organització i seqüenciació. Hi ha connexió entre les diferents seccions.

Bona estructura, seqüenciació coherent. Estructuració del treball com una unitat completa.

 

Presentació

Poc entenedora. No aconsegueix fer arribar la informació de manera coherent i clara.

Entenedora, tot i que els companys mostren algun problema per seguir-la.

Es manté l'interès de l'audiència. Es mostra fluïdesa i soltesa.

Molt clar i entenedor. Llenguatge precís. Es manté l'interès dels companys/es que escolten.

 

Treball en equip

Gens cooperatiu.

Es mostra que hi ha hagut una mínima negociació i planificació de les tasques.

Tots els que formen el grup de treball han seguit i col·laborat en la part de la presentació dels altres companys.

Hi ha hagut un treball en equip per tal de poder oferir una presentació conjunta i coordinada. Hi ha un ordre coherent i fàcil de seguir.

 


Avaluació de les habilitats de navegar per Internet i fer un bon treball de recerca.

Aspectes

0 – 1

1 – 2

3 – 4

4 – 5

Qualificació

Ús d’Internet

Necessita ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web.

Usa ocasionalment els enllaços suggerits i navega amb facilitat sense ajuda.

Generalment és capaç d’ utilitzar els enllaços suggerits per trobar la informació i navega fàcilment sense ajuda.

Utilitza amb èxit els enllaços suggerits per a trobar la informació i navega amb facilitat sense ajuda.

 

Informe/Resum

L’informe és difícil de llegir o no conté la informació demanada.

L’informe inclou la major part d’informació demanada i és comprensible.

El resum inclou tota la informació demanada i és comprensible.

El resum està clarament detallat i inclou tota la informació demanada.

 

Quantitat d’informació

Un o més dels temes no han estat tractats.

Tots els temes han estat tractats i la major part de les preguntes han estat contestades com a mínim amb una frase.

Tots els temes han estat tractats i la major part de les preguntes han estat contestades amb com a mínim dues frases.

Tots els temes han estat tractats i la major part de les preguntes han estat contestades amb com a mínim dues o tres frases cada una.

 

Qualitat de la informació

La informació no té res a veure o poc a veure amb el tema principal.

La informació està clarament relacionada amb el tema principal però no hi ha exemples.

La informació està clarament relacionada amb el tema principal i es reforça amb un o dos exemples.

La informació està clarament relacionada amb el tema principal i es reforça amb diversos exemples.

 

Autoavaluació.

Aspectes

Deficient 
1

Bo 
2

Molt bo
3

Excel·lent 
4

Qualificació

 Col·laboració

No tothom ha participat en el treball en grup.

Gairebé tothom ha pogut prendre part i ha pogut dur a terme les seves tasques.

Tothom hi ha pogut participar, tot i que en diferents nivells.

Tots els membres del grup han participat en la proporció que calia i han dut a terme amb èxit les seves tasques.

Negociació de les tasques

S'han creat conflictes al grup.

La distribució i realització de tasques ha estat descompensada.

La planificació i la presa de decisions ha estat conjunta i satisfactòria.

La negociació i la discussió han ajudat a enfortir el grup de treball.

Treball individual

He tingut molts problemes per dur a terme les tasques que tenia assignades.

He provat de resoldre els problemes que em sorgien per mi mateix. Tot i això, de vegades he necessitat una mica d'ajuda.

He pogut treballar amb autonomia gairebé sense problemes.

El treball individual s'ha dut a terme a la perfecció.



Comentarios

Entradas populares de este blog

Guía didactica

  GUIA DIDÀCTICA 1-OBJECTIUS GENERALS. Aquesta WebQuest pretén despertar en els alumnes la consciència de la necessitat d'utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació, tant per a obtenir informació i recursos per a construir el seu propi coneixement, com per a publicar els seus treballs. 2-OBJECTIUS ESPECÍFICS. Aquesta WebQuest està pensada bàsicament per a l'àrea de llengua i literatura: treballa l'expressió escrita, la narració, la biografia, l'estructura de les narracions i el cinema. A més, introdueix aspectes de les competències bàsiques en TIC. Per a desenvolupar aquesta WebQuest, els i les alumnes han de tenir aquests coneixements mínims d'informàtica: Saber com crear una carpeta. Utilitzar un processador de textos. Guardar un document. Insertar imatges en un document. Capturar imatges d'Internet. Guardar imatges en una carpeta. Utilitzar un navegador.   3- ORGANITZACIÓ DELS I LES ALUMNES, TEMPORALITZACIÓ, RECURSOS I ESPAI. Aquest...

Conclusión

  CONCLUSIÓ    Heu vist l'enorme riquesa literària que la humanitat ha anat creant al llarg de la història i la importància de conservar-la. Ara mateix, vosaltres ja hi esteu contribuint, però la feina només ha fet que començar...hi ha tants i tants relats de viatges, contes, llegendes, poesies, frases fetes, refranys, embarbussaments...que si voleu continuar col·laborant en la conservació de la nostra cultura, teniu molta feina pel davant...    I també la història, i no, no em refereixo als aconteixements generals que afecten tota la humanitat, sinó als fets quotidians que no apareixen als periòdics ni a les enciclopèdies, parlo de les històries de les persones que vosaltres coneixeu, els fets més propers, la vostra pròpia vida, perquè cada persona és única i el que hem viscut, pot ajudar altres persones a comprendre i a créixer en coneixements...    Si voleu deixar testimoni de la vostra vida, escriure, és una forma de viure per sempre...